Sayfalar

8 Mayıs 2012 Salı

JAVA İLE 24 KAHVE MOLASI


JAVA ya başlarken bence herkesin bir şekilde edinip okuması gereken , insanı konuya ısındıran güzel bir seri   JAVA İLE 24 KAHVE MOLASI .Burak Selim Senyurt  hocanın yazdığı bu döküman benim de JAVA öğrenirken çok severek okuduğum bir dökümandır  . Temel JAVA konularını çok akıcı ve eğlenceli bir dille ve mantıklı örneklerle anlatmakta .

Bu nedenle ben de ilk blog iletimi bu dökümanı paylaşarak oluşturmak istedim . Zamanla bu blogta JAVA PROGRAMLAMA alanında kendi yazılarımı ve de benim de faydalandığım başka belgeleri paylaşmaya çalışacağım .






JAVA anlatan internette onlarca blog var zaten . Neredeyse tamamı SUN firmasının kurulması , JAVA nın nesne yönelimli bir dil olduğu , dünyanın en çok tercih edilen dili olduğu , platformdan bağımsız çalıştığı , ve en çok kullanılan editor olan NetBeans 'ın kurulumunu uzun uzun anlatmakta . JAVA kullanmaya karar veren herkes ilk başta bu bilgilerin tamamını bir çok kaynaktan öğrenebiliyor zaten. O nedenle ben değineceğim konularda ve paylaşacağım belgelerde bu konulara değinmeyi düşünmüyorum . Hatta bir hobi olarak ilerleyen  yazılım maceramın günlüğü olarak kullanacağım bu blogu . JAVA dan önce ben de bu işle uğraşanlarınların yüzde sekseni gibi  C , C++  ve  C#  ile ilgilendim . Ama JAVA ilgili notlar alırken C# ile karşılaştırmalar yapmamaya özen göstereceğim . Ben JAVA öğrenirken kullandığım dökümanarın çoğunda lafa C# da da olduğu gibi diye başlayan cümleler , karşısındakini hali hazırda bir C# uzmanı sayan durumlar çok canımı sıkardı .


1 yorum:

  1. Dokümanı indirdim. Yaziya başlangıç dili çok hoşuma gitti. Özellikle benim sözel ağırlıklı zihnime tam uydu diyebilirim. Hazmederek okuyacağım.

    YanıtlaSil